tisdag 18 februari 2014

I'm friends with the monster that's under my bed

Hej! Har legat sjuk hemma sen lördagen vilket inte varit något vidare roligt eftersom jag är totalt mör i huvudet just nu för att jag inte umgåtts med någon:-D, och för att förkylnings symptom aldrig är så jättehejssan... Sen har det nu varit ett och annat på gång men tänker inte gå närmare in på det..

Usch... Nå iallafall, idag mår jag äntligen bättre och febern har sjunkit och nu väntar jag bara på morgondagen eftersom det är då jag tänker gå ut och äntligen göra något! Det blir pizza med mommo och kusinerna på eftermiddagen och ifall N inte är sjukast imorgon tackvare att jag smittade ner honom med min flunssa, tror jag att det blir myys med honom sen senare, får väl hoppas på det bästa! 

Det som också tar i huvudet är att jag skulle och träna med Ida igår och idag, och så skulle jag ti Vikki senare idag men vad kan man, det får man ta om senare! 

Här är lite telefon bilder från fredagkvällen före vi for iväg på efterfesten! 
Jag och en av mina 3bästavänner min finaste,Vikki♡
Haha, jag och min vackra Linda ♡
Pusspuss jåå..., haha nätta Jenny & jag♡ Bilden från jennys instagram! 

Tack för mej!
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar