fredag 28 mars 2014

Acceptance is the key to be To be truly free Will you do the same forme?

Helou! Denhär veckan e på slutändan o eftersom ja fö en gångs skull e vaken före 12 o int har vanli skola pga provvecka så tänkt ja blogga! Hmm... Denhär veckan ha vari full me alltmöjlit... En del e personliga grejer (med mej själv att göra) så de tänker ja int gå desto mer in på men ja vet klarare vaför ja mår ibland så dålit :)

Under måndagen hade ja krabbis fö andra dagen i skolan, o va sååå slut o usch, de va ingenting att häng i julgran, annat som hänt under veckan var att på onsdagen börja provveckan viket får mej på bara dåligare humör...  Sen ha ja vari i stortsätt lyckligare än på myky länge, ja e kär, ja blir älskad tibaka, ja har så fina vänner o ja har en familj som älskar mej :)  o man borde leva i nuet o njuta av varje minut! 

Ja va också på kaffe på tisdagen me Masa som ja int ha sett på tusen år o sen körde han mej ti min Niklas o där ble ja sen övernatten!

Sen på onsdagen efter prove for vi på kaffe o sen senare på länk me Jessi o så på torsdagen for ja o Lina till konstfabriken o båda fick med sej hem de som vi va ute efter! Senare to vi kaffe hos mej me min Linda, o efter de for ja ännu på kaffe ti min kära moster Maria o så satt ja där tills klockan ble 21!
(Hos min moster finns de alltti folk från barn ti vuxna o dit e nästan alla välkomna, viket e så kiva fö man vet att fast man kommer dit omeddelat så finns där oftast nån! O de e kanske lite svårt att förklara men min moster Maria har nog ett så stort hjärta av guld! ) 

Idag ska ja senare nog på marathon- kursens första meeting o sedan vet ja int alls va ja tänkte göra, annat än fara med till butiken på kvällen me min pappa (låter kanske lite konstit att ja ofta vill me pappa ti butiken på fredagar, men de e en "tradition" sedan ja va rikit liten o sedan min familj ännu var hel, så de e nu ngå ja ha vila hålla kvar o ja tycker de e kiva :-D ) 

Här e lite bilder från Weheartit och sedan mina egna bilder! : 



Haha jag o Jessi på naturstig under vår länk! 

Domhär vita inredningsdetaljerna är från Lyckan Borgå o ja e så kär! Man ska njuta av varje minut o dedär hjärta behöver ja nog int förklara ^^ 
Min nya vårrock, från Vero Moda! Den har också huvva men den går att ta bort :)

Min farkkurock jag köpte från Helsingfors då jag var där med Roope för typ två veckor sedan! 

Ha ett bra veckoslut! 

L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar