lördag 22 mars 2014

You only miss the sun when it starts to snow

Heeeey! Fösöker nu få dehär bloggande igång igen ! ;-) Förra veckan gick jätte snabbt förbi, för en gångs skull, o de va, chockerande nog, faktist helt roli vecka? (Säger jag som alltti e sur, stressad o irriterad nä de gäller skolan :-D) ha vari ganska mycke me Jessi i skolan viket ha fått mej på bättre humör! 

Bodde med Niklas ensam hos pappa från onsdagen till fredagen viket va helt jätte mysit o skönt! Vi laga god & hälsosam mat, skratta helt sjukt mycke, va helt möra, såg på supernatural som vi alltti gör, myste o hade de allmänt härlit! Pigga underlit bra upp den gråa vardagen (viket de verkligen nu ha vari de senaste dagana...) o fick en mer lyckli såklart ^^ 

Tog kaffe med Madde på måndagen och köpte lite accessoarer ! Härligt! 

På torsdagen tog ja en snabbkaffe med söta Lina och sedan kom min Finaste Victoria på kaffe och sedan och umgås med mig på stan en sväng! Har saknat henne såååå! Och på måndag åker hon till London med sin mamma, Eirin (en av hennes bästavänner) och Eirins mamma som också är min pappas flickvän :) Nå vi hinner ju nog synnas efter resan och jag hoppas att de alla har en helt ljuvlig shoppingresa!

På fredagen, efter alla om och men, for jag på "middag" med de två nätta Linda och Jenny! Vi for också till Konstfabriken och tittade runt lite (jag köpte också min halsduk och en födelsedags gåva till min mamma) :) 

Sen ha ja också fått länkande/powerwalkande o allt restiga ordentlit igång VIKET E SÅ SKÖNT! Ja har mer inspiration än förr o ser så fram emot resultat sakta men säkert! :)

Idag e de lördag och det blir lokalfest ikväll! De e "släktkalas" fö vänner o släkt, vilket min kära moster o kusin ordnat tillsammans, vi firar Tanyas 16-års födelsedag och min moster Marias födelsedag på samma gång! Festar ju verkligen sällan så ser mycke fram emot kvällen! Ska dit tillsammans med Jessi så månne de int blir roligt och mycke skratt ikväll! :') hmm bäst nog att ja börjar sakta men säkert laga mej klar för kvällen, ska ennu söka kläder och skor från pappas och massor annat! 

Här e mina inköp från den gångna veckan! 
Nu ska snön bort! I väntan på soliga vårdagar! :*mina vita converse (en försenad julklapp av mamma) 

Bild från weheartit, mina Vans som jag köpte förra fredagen! 

Hittade äntligen (ett perfekt) halsband i silver... Sedan hittade jag ett annat perfekt och kunde inte välja mellan dessa två härligheter... Gjorde en investering i båda och är väldigt nöjd! 
Är redan en ägare av 3 sådanar halsdukar (brunbeige,grå & svart) från förut men när Madde hittade denhär fina ljusa beigea färgen som passar perfekt till våren! Måste jag också köpa en sådan!) OBSOBS färgen ljuger på denhär bilden!

Ha ett härlit och fint veckoslut! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar