söndag 30 mars 2014

I'll take your bad days with your good,Walk through the storm I would, I do it all because I love you

Hejsan! Har ett super härligt veckoslut bakom mej o sitter här o bloggar fö första gången på typ 2 år med min gamla dator som ha fått ett nytt liv me nya delar ! Ja e så glad fö alla bilder o alla sparade grejer försvann nä denhär datan "sa opp sej " o liksom de e som en ny start, som nog börja fö lääängelänge sedan! :-D

Nåjaa alltså på lördagen städa ja hela huse, for i duschen o laga mej själv, o så körde pappa ner mej till konstfabriken dit Nikke sen också fick skjuts. Vi gick runt lite i butiker o Nikke fick me sej nya spring-skor att länka med o ja köpte endast en vattenflaska från Stadium. Sen to vi bussen hem o hade de härlit hela lördagen! När vi kom hem va pappas flickvän Kata här o hon, härlig som hon e, hade köpt lite " tuliaisia" när hon tillsammans med sin dotter Eirin o min bästavän Victoria var till London. Blev så glad och tycker jätte mycket om det jag fick!

Jag vet inget bättre än att vakna en solig söndag morgon till att bli omhålli av den man älskar mest på denna planet. Sedan blev det breakfast in bed o så såg vi igen lite vidare på Supernatural... låter kanske tråkigt men de e de int fö mig, de e precis såhär ja tycker om de, bara man ibland gör någo extra, någo som int e vardagligt :')

Nikke for hem fö en stund sen o nu sitter ja här o ser till slut dehär avsnitte av Supernatural, sedan tänkte jag städa lite och senare  blir det länk med Linda ! Måste också läsa litegrann till Finska provet jag har imorgon... USCH...

Nu lite bilder på det jag fick från London :
Min VS låda, ÄLSKAR DOFTEN! 

Jag och Kia (min syster) fick välja mellan dessa två Victorias secret lådor! Denna är Kias
Lite suddig telefonbild men den får duga! 

Ännu suddigare...
sparar den fina VS lådan och Hollister papperskassen! 
Min härliga vita skjorta från Hollister med glittrig igenomskinlig spets där framme! Blir fin till sommaren då man är lite brun!

Hoppas ni ha haft ett kiva veckoslut!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar