onsdag 16 april 2014

MYROOM

Här är lite bilder på mitt rum och hur det ser ut just nu, som vissa kanske vet, så ÄLSKAR jag inredning och allt som har med det att göra... ett framtida jobb kanske ? ;-)

Tyvärr har jag fotat vissa bilder på kvällen (= Gult ljus frå min taklampa... soriii)

160 cm bred säng 
Naturligt solljus... myky snyggare... :-D 
Amor Vincit Omnia är ett latinskt ordspråk och betyder att Kärleken Övervinner Allt ♥
Tycker det är på ngt sätt romantiskt när ljuset lyser igenom KÄRLEK... kort men kraftigt ordet i sig alltså 
Älskar detaljer...
Dom flesta av mina fina detaljer är från Lyckan, som är en liten inrednings affär här i Borgå!
ljusbehållare :)
Klockan faktiskt från ett loppis för 3€


Har ni mer idéer om hurdana inlägg jag skall göra så kommentera gärna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar