lördag 12 april 2014

When i'm with you there's no place I rather be.

Haaaai! Idag var det tidig väckning 8.20 (VIKET E SUPER TIDIGT FÖR MEJ NÄR DET HANDLAR OM VECKOSLUT!) och så var de ungefär 10.30 tiden start mot Ikea i Vanda med Nikke och hans mamma! De va jätte kiva att gå runt där nä man int själv pålänge va vari där o ja som verkligen ÄLSKAR inredning och design, fick verkligen inspiration ti alltmöjligt! Nikke fick ovkså med sej allt det han ville ha förutom sin hylla men månne de int ordnar sej! Sen åt vi ju såklart lunch där O JA SOM SÅ HADD SETT FRAMEMOT IKEA-KÖTTBULLARNA o nammm de va no gått me potatismos och brunsås!
Sanna ord! Bild från weheartit
Ja hitta också för den delen allt de ja leta efter o efter lunchen så kom också min pappa o Kia till Ikea så ja for sen mot slutet med dom så att jag sku få allt det nödvändiga! Ja fick med mej hem 24 st trä byglar målade i vitt, ett sådantdär bord som man kan ha till datorn när man datar i sängen eller om man skulle vila bjuda sin pojkvän på breakfast-in-bed eller whatever jätte nödvändig! Kan ta bild på den senare! Sedan köpte jag två nya hyllor var av en av dem också fungerar som en knagge! SUPER!

Några suddiga snabbis-bilder: OBSOBS har ecklit gult ljus på alla bilder i mitt rum, o bilder blir endast bra i mitt rum om man fotar på dagen o om de e mycke solljus i mitt rum så tyvärr eckliga gula-bilder.... fösök leva me de :-D ser bättre ut påriktit o kan fast nån da göra ett inlägg om mitt rum :)

Bilden från weheartit

Nu ska ja iväg o se på film me syrran o så äta blåbärs-kvarg och dricka min härliga wichy (ååjaa ha hitta en ny härlig smak och är helt beroende!) 

Annors ja har ingen aning om att hur många som egentligen orkar läsa min råddiga blogg och därför sku ja vila att ni som nu läser sku föreslå hudana inlägg ni nu i snara framtiden sku vara intresserade att se! 

Gonatt!
L

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. JOHANNAA ja sa ju att ja int kan sånt :( dessutom låter ja störande på video :D:D:D liksom ja sejjer vissa ord HELATIDEN om o om igen o jaa... så får ja stopp i hjärnan o har inget att sejja :D

      Radera
  2. Videoinlägg, saker som gör dig extra lycklig. om dina kaverin t.ex, bästa momentin härtills :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hmm... Videoinlägg.... sii va ja svara ti juhani ... :DD o dendä andra punkten sku kuna va kiva! tack fö idéerna man får gärna kommentera mera! :)

      Radera