onsdag 16 april 2014

WEDNESDAY

HELLOU! Ja vet int vaför men ja kan int sen alls tycka om onsdagar... usch.
Nå husomhelst ha dehär int vari min vecka alls... Fick ut prov på tisdagen o jåå... "happyhappyhappy" TVÅ FYROR... -.-''
#duktitlinda nåmen de va mattan o ja ha sluppi igenom 5/6 kurser så whatever ... ja klarar mej nog i livet utan dedär ena vitsorde :-D o så andra 4:an i människobiologi... jåånää tohtorilinda e int me i mina framtida planer :'D somtur... haha

Annors ha de vari en vecka full me skratt :') ha tränat o sett Nikke samt umgåtts me kaverin i skolan.
Tänkt sätta upp bilder på mitt rum hit i ett eget inlägg men idaa bl.a. på en så fiiiiiiin fotoram + egen bild som ja beställde hem i söndags från IFOLOR, o vilken kom hem idag... JA E SÅ NÖJD! Ända som stör mej litegrann e att de va en telefonbild, så laatun e int den bästa !
Nåjaa... här e mitt liv från och me förra lördagen härtills i bilder!
Rekommenderar IFOLOR! 
mudcake deg
måndags-mudcake med syrran :) (fick nog baka ifred...)
kaffe i Rongo med sötnosen Lina! HUJ dendär choko bakelsen var ecklig! åt typ 2-3 tuggor... USCH
Soda i Coffee House med Ida ^^ Finfint väder ute! HÄRLIGT
Min ram kom hem idaaaaag! WOHOO! såååå nöjd! Vad tycks? 


Ha en fin avslutning på veckan! o GLAD PÅSK PEOPLE! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar