söndag 27 juli 2014

Salsa tequila corazon cerveza muy bueno

Hej! Den gångna veckan ha vari helt full me program o ja ha haft helt super kiva!

På måndagen kom ja hem från Niklas me mammas skjuts direkt nä ja o Nikke vakna omkring 11. Sen packa ja klart under dagen, sökte mina o Vikkis drickor me Roope o så to ja en glass i Vikkis glasskiosk o så såå ja o Kia på min serie på kvällen!

På tisdagen tog ja 9.30 bussen ti stan o sen 10.00 bussen ti Helsinki! Ja träffa min farbror i Itis o så hitta ja allt som ja sku ha! Sen körde vi till nordsjö och så bakade vi semlor o så for jag ut o gå med  min farbror och hans fru o de va så fina utsikter! Vi gick 12km o sen lagade vi god mat!

På onsdaan vakna ja redan 9 o så efter supergott mårånmål så for vi o gå 11km :) sen räkna vi matta i några timmar o laga god vietnamesisk mat! Sen såå vi på en film o så fo ja o sova!

På torsdagen starta ja mot kampen me metro där en 13 tiden o så va ja i Borgå 14.15 :) sen fick ja skjuts hem o vänta på Vikki! Vi for me skobon o köpa drink glas från robinhood o tala ett o annat! På kvällen for ja ännu ut o gå me min moster o vi prata om alltmöjligt!

På fredagen städa ja hela huse o laga allt klart! Vi for me pappa o hans flickvän ti butiken o köpt all mat ti lördagen! 

Lörda kom o ja börja laga mej klar typ 12 o sen 15.30 tiden kom Madde! Sen kom Jenny o vi börja laga tortillas o strawberry margaritona! Sen kom ännu Jessi o Vikki o så hade vi sjukt roligt! Sen typ 19.30 for Madde o Jenny ti Madde! O sen for ja, Vikki o Jessi lite före 21 dit me Gusis skjuts! 
Ända som fattades va att Linda va sjuk hemma o int va me! :( 
Fresita med Madde i början av kvällen! 
Strawberry margarita


Tortillas, nachon, chips o dipp!
Blågrå ögonskugga blåa blommor i linnet o blåa blommor runt halsen!
Min fiinis!

Idaa mår man allt annat än bra... Tequilan gjord sitt tydligen :-D nu väntar ja att Jessi söker mej o så far vi ti Mäkkin o äta! 

Hade sjukt fint veckoslut! Tack ti mina flickor fö en fin kväll :')!

L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar