söndag 18 maj 2014

Life is a journey where you stumble and fall But I'm okay when I lie down in your arms

Hejsanhoppsan! Ha vari tyst här på bloggen eftersom ja int tror att nån orkar läsa om ja endast skriver om min vardag i detaljer :-) 
Denhär veckan kändes som om den aldrig sku ta slut! Tackgodegud för veckoslut! Har stressat ihjäl mej o de kommer att bli bara värre dom två sista veckona... Försöker tänka positivt; de e ju bara 2 veckor kvar, sen e de sommarlov o eftersom ja int fick sommarjobb (fast ja sökte till väldigt många sommarjobb och hade också en arbetsintervju men det nappade inte! ) så har jag tid att träna ännu mera och tid att verkligen koppla av o njuta av mina nära o käras sällskap! Ser verkligen fram emot denhär sommaren! 
Mina inköp förra veckan! Älskar min spets-lika bikini övredel och mina härliga bruna ballerina skor! 


På fredagen slutade jag egentligen 14.25 men hade sen ennu ett marathon-möte från 14.30-16 sedan for ja till konstfabriken o fick hem med mej ett par nya vita spetsshorts från H&M ! Sedan for ja hem,packade klart och så sökte Nikkes mamma mej hemifrån vilket gjorde mej väldigt tacksam och glad, och sedan blev ja hos Nikke övernatten! Vi hade en härlig kväll och natt, och på lördagen fick vi skjuts upp till stan, for via butiken och köpte mat ingredienserna och gick hem till mej! Idag hade vi en slö-söndag, vilket passade hur bra som helst! 
Denhär var klockren! :'D
(The notebook) min favorit film

Ett fint veckoslut bakom mej med min kära och imårån ska jag börja träna hårt igen (har haft lite paus pga. Alla astma och allergi grejer som varit väldigt svåra för mej i vår) och det känns verkligt bra! 

Nu ska ja börja laga mej klar till natten och ta dagen som den kommer dehär nästa 2 veckorna! Usch... Skulle int orka de minsta med skolan mer (skol-ångest) Nåå det är endast slutspurten kvar! 

Gonatt!
L

2 kommentarer: