onsdag 18 juni 2014

But you should know baby, you are always on my mind

Hej på er! Kort o konsist ha ja hunni me en hel del men ha int nått mina egna personliga mål ennu helt viket irriterar o gör mej själv besviken :-D men jaa 

Förra veckan va ja hemma mycke, träna, va övernatten hos min famo o fafa o va me vänner! 

På onsdagen cykla ja nästan 13 km ti min famo o fafa klippte deras stora gräsmatta o sola på samma gång o ble sen där övernatten! 

På torsda fick ja o min cykel skjuts hem eftersom de ösregna o ja int hadd sådan utrustning me att ja sku ha kunna cykla hem. Sen to ja en tupplur o for senare på kvällen me Linda & Jenny o si The Other Woman på bio! Super bra film, rekommenderar ti nån flickkväll! 

På fredagen hade ja sjukt bra legday som känns ännu idag (tisdag ) lekte också med Maisa o senare hade vi myskväll me Micku o så på filmen The Pill som va helt jätte störande enligt mej :-D 

Lördagen gick ut på flickkväll hos Jenny med Linda och mej själv. Vi drack, talade djupa saker och hade en rolig kväll! 
Mör bild.. :-D

På söndagen kom Nikke till mej och på måndagen åkte vi iväg till jakarby! Hade det så härligt att jag har svårt att få det i ord! Vi har det för det mesta nog härligt men denhär gången var det riktigt speciellt... Är så lycklig! 


Idag tog jag kaffe hos mej med Jessi och drack kaffe och åt glass! Räddade den tråkiga muliga tisdagen! Har också bra planer till midsommaren som jag verkligen ser framemot! :-) 

Imorgon ska ja tjäna lite fickpengar och städa hela lägenheten hos mamma och hela huset hos pappa, och sedan blir det punttis! 

Hörs mer senare har inget mer på hjärtat! :-D

L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar