söndag 22 juni 2014

Mä vien sut rannalle, ja sieltä suoraan baanalle. Sinne missä skumppa poppaa pop-pop-pop poppaa.

Hejsan! Midsommaren ha vari och fari o roligt va de! Hade också sista heeelt lediga veckan från mitt läsande till student skrivningana bortsett 2 sista veckorna på sommarlove då ja också tänker vara ledig från allt läsande!

Ha int heller orka skriva ner mitt tränande hit nu på en tid men ska skärpa mej på den fronten! Tänkte att nä ja hade fö int så länge sen ett helt inlägg om de att de sku bli lite för mycke men skriver nog snart igen i samband me all annan text ! :-) 
Bild från weheartit

På torsdagen tog vi "kaffe" med Lina viljet var helt super kiva! Var på café Rongo och pratade i timmar! 
Linas tee och min jordgubb-mint smoothie! Nam

På fredagen vakna ja o fick igen lite brott att börja laga mej klar inför kvällen! Där en 16 kom Vikki ti mej o så började vi laga middag åt oss + min pappa och syster! Sen efter att också ha börjat grunda hemma typ 18.30 gick vi med Vikki iväg i ösregn mot Soffa! Där var redan lite porukka och så fortsatte vi grunda och där en 20 tiden for vi iväg med tilataxi till emsalö på fest! De va sjukt kiva o vi kom hem genom dörren lite före 3 på natten! En väldigt lyckad midsommar med många av mina kära och med sjukt bra sällskap även om vädret int va så fint! 
Den enda bilden som jag har från kvällen är på mej och Madde :)
Bilden säger allt :-D 

På lördagen körde Vikki hem redan 12 tiden och sen när jag hade sovit tillräckligt 14 tiden steg ja upp och började laga mej klar! Nikke kom till mej typ 16 och så firade vi midsommar på tumanhand hos min mamma!  Vi hade det så fint tillsammans hela dagen och natten. Lagade bl.a. hemlagade hamburgare, såg på film och talade länge om alltmöjligt in i natten! Just nu kunde jag inte vara lyckligare! 

Idag vaknade vi sent med Niklas och efter att han for hem har jag bara tagit det lugnt! Imorgon är det tillbaka till det mer hälsosamma livet efter en lite ohälsosammare midsommar, men who cares midsommar e bara en gång i åre, o ibland måst man njuta av live! 

Hoppas ni ha haft en fin midsommar även om de int vill sluta regna :-)

Ja tar också gärna emot inläggs förslag, om de finns ngå ni sku vilja se här på min blogg!
Har iaf tänkt på ett fråge inlägg men vet int om de lönar sej ifall här int finns så många läsare, men får se! 

L

4 kommentarer:

  1. skulle inte du kunna göra ett inlägg om dej & Nikke? (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. hmm nå ja e ganska privat nä de gäller sånhäna saker som e rikit de viktigaste för mej.. o ja har ett inlägg från tidigare med rubriken "Jag kände sakta hur mitt hjärta börja brinna, nu vill jag aldrig att den känslan ska försvinna. Jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet, men så fort jag såg dig så va de kört med snacket" från 11.04. som ja ha skrivi ganska djupt om honom... men vi ska se, vi har vår 1,5 års dag snart så kanske då möjligtvis :-)

      Radera
  2. Typ favorit inlägg ? (Favvo mat, plagg, bild, sång, osv) eller 50 faktor om mej, rumsinlägg eller min dag - inlägg?
    Och självklart mera om träning och hälsa! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt super bra idéer! Ja sku kunna göra ett favorit inlägg i någo skede o typ 20 faktor om mej :-D o ett rumsinlägg ha ja "i princip" gjort redan o de hittar man om man bläddrar bakåt till äldre inlägg från onsdagen 16.04 me rubriken "MYROOM" :) o mera om träning o hälsa ur mitt perspektiv o mitt liv kommer nog alltti då o då ! :) tack fö dina idéer!

      Radera