torsdag 5 juni 2014

När allt inte går som på Strömsö...

Hejssan! Jaa'a som rubriken säger går int allt alla gånger som på Strömsö. Ja sku börja sommarens träning 5-7x per vecka på måndagen MEN de va ju passligaste tiden att bli sjuk! Ja ha vari mer eller mindre förkyld o haft återkommande stegring under veckans gång o bestämde mej att int träna nu den här veckan för hell no att ja e riktigt sjuk under sommaren! 
Så ha fått ta de extra chill o fått städat mitt klädskåp hos min pappa o andra såndäna tråkiga saker man måst få gjort. 

Tänkte pga. dehär att ja gör dedär blogg inlägge om min träning o mitt ätande genast nä ja har en "exemplarisk" vecka att använda som exempel (den här veckan e no allt anat än exemplarisk :-D) 
Haha klockren! Tycker den är sjukt rolig men jag kan ju också ha dålig humor :'-D 

Nåjaa hur som helst min vecka ha vari helt kiva här tills minus min flunssa o de att ja ha sovi helatiden o känt mej svag. 
Huvusaken att man lyssnar på sin kropp, om den behöver vila så vilar man o då tränar man hårdare när man mår bra igen! :-) 

Månda: For på lunch med mamma och åt thai-mat! Hälsosamt o gott! 

Tisda: Vaknade och kände mej riktigt sjuk! Såg på tv och somnade sedan om! Gick till butiken och köpte mat ingredienser och så myste jag med kisun.

Onsda: Mådde bättre men inte sådär super energiskt ännu. For till mommo och äta gröt med syrran och kusinerna! Hade Maisa med, vilket inte gick så bra eftersom katter inte vill gå i koppel som hundar och så ville hon inte bli bärd :-D 
Sen efter det en sväng till kusinerna så Maisa fick leka med deras Sphynx kattunge och jag umgicks lite med Tanya. Sen hem o äta caesarsallad och städa lite. Gjorde också en sjukt god o hälsosam smoothie på mandelmjölk,frysta blåbär & jordgubbar, lite mysli och några teskedar honung! Dekorerade den ännu med nötter! 

Torsda (Idag): Ska städa klart och gå senare till butiken för att köpa ingredienser till efterrätten och salladen som jag tar hand om med Vikki till grillfesten med flickorna imorgon! ÄR SÅ TAGGAD! God mat, goda drycker och bästa sällskapet och fira sommaren! (och så hoppas vi på jätte fint väder!) ;-) 
Har inte sett Vikki sen 1:a maj! Kommer bli så härligt att ha alla mina bästavänner på plats! 

Hoppas vädret skulle hållas fint och soligt! Ser fram emot veckoslutet och nästa vecka då ja ser min älskling! 
Weheartit. Saknar min söbönos :)

Hörs!
L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar